torstai 25. elokuuta 2016

Kyllä nyt niin harmittaaa

Juu. Kirjoitin jo naamakirjaankin, että kyllä patitti niin perskuleesti, kun kirjoitin pitkän postauksen ja se katosi huut taivohantuulosiin. Olen bloggerille hyvin hyvin vihainen, koska sen tallennustoiminto ei siis tallentanutkaan mitään ja mitään en enää takaisin saa, vaikka kuinka itkisin.


Ei mulla muuta.  Koska jos oikeasti kirjoittaisin tähän kaiken mikä nyt vois harmittaa, niin lista olis pitkä ja puuduttava.

Mutta kun mä tein itteni kans täs kauppaa, että pilaanko loppupäivän harmistuksilla, vai antasinko peeveli vieköön sen hyvän tuulen kuitenkin ottaa vallan. Ja meinaa mokoma voittaa!

6 kommenttia:

  1. No höh. Se on tää netti semmone.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, harmitti vaan vietävästi, kun olin kirjoittanut sitä niin pitkään ja hartaasti.... <3

      Poista
  2. Mulla on käyny näin tosi monta kertaa!!! Tosi ärsyttävää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih! Ja niin on!! Ihan suotta painelee sitä "tallenna" nappulaa, kun ei se aina tallennakaan.... kyllä harmitti niin, kun kerrankin olin vielä niin maltillinen, vaikka kirjoitinkin kuhinaa aiheuttavasta aiheesta :D !!

      Poista
  3. Viime aikaisten kokemuksien valossa voin kertoa, että ei muuten kannata kirjoittaa jos harmittaa. Saattaa tulla pari kommenttia :D :D :D
    Mutta siis ihan oikeesti. Tekstien häviäminen on kyllä hanurista!! Mutta onneks meitei pikkujutut haittaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, jaa juu! Eli mulla onkin bloggeri niin kuin joku suodattaja släsh suojelija tässä? jee :D :D Mutta siis juu ei, pikkujutut ei haittaa. Paitti joskus. Sillon kun on pikkujuttujenhitutusaika. Onneks ei oo kovin usein ;)

      Poista