perjantai 6. toukokuuta 2016

Kakskyt satunnaista asiaa minusta

Ihan aattelin tämmösen pykätä, kun en ole taas hetkeen tuonu itteeni niin esiin kuin olisin halunnu. Hah! Jok ei ymmärrä huumoria, nielkööt nää ihan kokonaisina sittev vaan. Koitan olla kirjaamatta semmottia, jokka oon just kertonu. Voi olla etten onnistu.

1.Tykkään tummasta suklaasta. Mitä tummempi, sen parempi. Namh!

2.Voisin ihan hyvin asua ulkomailla. Haluaisinkin, jos en tykkäisi Suomestaki niin paljon. Olispa mua kaks.

3.Epäilen ittelleni kehittyneen jonkinmoisen "metalliallergian", siis joku aines jossain helyissä (kultakoruissa, tarkemmin sanottuna) saa mun nahkani kärventyyn. En oo tutkinu paremmin (lue:ammattilaisilla) vaan jatkan katso-ja-opi -systeemillä.

4. Edelliseen viitaten pidän itteeni ihan terveenä ihmisenä, vaikken olekaan. Vaikkei tota kärventymisreaktiookaan laskettais. Mutta hei, jos ei siitä puhuta niin sitä ei oo! Eiks?

5.Mulla on sillailla erilaisempi huumorintaju, kuin ehkä enemmistöllä. Oon huomannu. Mutta oon myös huomannu, että kaltaisiani on muitakin ja semmosen kun tapaa, niin tekis mieli heti teettää dna-testit, koska meiän on pakko olla sukua tai jotain. Paitti että sukulaiset ehkä just ei mua ymmärräkään. Nym meni pohja argumentaatiolta.

6.En todellakaan haluaisi olla enää nuori. Kaad nou! Tää on niin hyvä nyt.

7.Toukokuu on mun onnenkuu, sillon oon aina jotenkin yyberpositiivinen!

8.Lempivärini on keltainen, mutta harvon pukeudun siihen. Tykkään kuitenkin keltaisista ruusuista maailmassa kaikkein eniten.

9.Tykkään siitä miltä kirjastossa tuoksuu. Melkein itken, kun se on niin ihanaa.

10. Opin lukeen ittekseni reippaasti alle kouluikäsenä. Eka luin HELSINGIN SANOMAT äidin lukemasta lehdestä ja sitten Pupu Tupunaa minkä kerkisin. Paha vaan, että koulussa siihen aikaan opeteltiin lukemista tavuttamalla ja siitä mulla ei ollu aavistustakaan, koska hesaria ei just tavutettu sitten kuitenka. No opettelin sitten tavuttamaan vaikken ihan tajunnukkaan miks, koska tiesin ilmankin mitä siinä sanottiin.

11. Muistan yhden pianonsoitonopettajani kuin eilisen. Hän oli suuri ja taiteellinen (ja saksalainen)Peter (ei yhteyttä Äxeli Smithiin, tänk kaad), joka söi tuoretta ruisleipää pelkiltään rapisevasta paperisesta leipäpussista  samalla kun soitin. Joskus hän sai inspiraation ja tönäisi mut meneen siitä pianotuolilta ja plimputti jonkun sävellyksensä ilmoille. Loved him!

12. Mulla oli kultainen noutaja Pepi, joka oli parasta mitä voi ihmisellä olla teinivuosina. Joka kerta kun nään oikeen kultaturkkisen kultsin, niin muistan Pepin.

13.Pepi meinas kerran puhaltaa ratsiassakin, en tiä onko monikaan koira ees yrittäny samaa. Hää oli siis pikkuruisen auton takapenkillä ja kun sitte piti pysähtyä ja poliisimies ojensi sitä tötteröä esille, niin aina ahne koirani oli ennen mua sitä ottamassa kaula pitkällä. Semmoset naurut sitte saatiin siihen paikkaan!

14.Vihaan sitä että en saa nukuttua. Vihaan sitä jopa enemmän kun ihovaivojani. Niin vihaan.

15. Mun on ikävä mun Bempua, hevosta siis. Sen kans mulla varmaan oli paljonki samaa luonteesa. Sekin oli vähän iso ja  romuluinen ja sellainen muut suohon tuijottava järjestyksen pitäjä.

16.Ostin elämäni ekan kerran kalastusluvan (kalastonhoitomaksun ja paikallisen, tohon jortaanian virtaan) tänä vuonna (eilen). Emmää luvatta oo aiemminkaan kalastanu, mutta sen perhekohtaisen luvan on aina ennen hankkinu toi mies ja nymmää aattelin olla  sillailla reipas ja näpyttelin ne jostain veeveevee piste eräjormailijoittenkaikkilupalaput piste fistä. Nymmää oon sitte jossain niitten rekisterisä. Heh.

17. Mun kaks eniten diggaaminta musanesittäjää alkaa E:llä. Eput ja Elvis.

18. Oon sielultani rokkapillityttö, aina.

19. Mun yks luokkakaveri kuoli kun oltiin nuoria, eikä kulu mun elämässäni viikkoakaan etten häntä muistais jollain tapaa. Jos jokku ihmiset on tullu jäädäkseen, niin ei niitä kuolema pois pyyhi.

20. Kannatan Petteri Orpoa Kokoomuksen puheenjohtajaksi. Vaikkei sitä multa kysytäkään.

9 kommenttia:

  1. Osaan niin kuvitella ton puhallutus tilanteen :'D

    VastaaPoista
  2. No tämähän oli kiva! Pitäskö itekin.. on niin kiva puhua itestään aina :D

    VastaaPoista
  3. Tuo kolmonen. Sinulla saattaa olla nikkeli allergia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Toden teolla taidan lähteä asiaa selvittämään. Mukavaa viikonloppua!

      Poista
  4. Munkin lempiväreihin kuuluu keltainen. Rakastan sitä väriä. En myöskään juuri koskaan pukeudu siihen, mutta tytöille hankin keltaista vaatetta ja suosin sitä myös kukissa. Oikeastaan mun tekisi mieli tapetoida yksi huonekin Vallilan upealla keltaisella tapetilla, mikähänsenniminyttaasolikaan - mutta aika näyttää. Ja musta tuntuu myös, että mun huumorintaju on vähän sellainen outo. Toki siis naurattaa moni yleisesti naurattavakin asia, mutta sitten taas on niitä sellaisia asioita joissa joku muu ei näe yhtään huumoria ja minä nauran selkäkeikkanaurua...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Janni!! :D Sun kommentti sai mut jotenkin niin hyvälle tuulelle ;) Ja arvaa, meillä on yksi huone tapetoitu keltaisella: ensin muu perhe nieleskeli että aijaavai , mutta nyt kaikki tykkää siitä!!

      Poista