perjantai 22. huhtikuuta 2016

Seuraaksää mua?! - ja mikäänhän ei voita päivän viimeisiä uutisia :)

No heip!
Minulla on niin leppeä (n innostunut) olo nyt, että pakko tulla jakamaan tätä leppeyttä teillekin. Meinaan ajattelin ihan vaan varmistaa, että varmuudenvarmastihan tiedät kaikki mahdolliset kanavat joilla meikäläisen pälpä hengentuotteita voi seurailla mahdollisimman ajantasaisesti? Ettet vaan missaa yhtään huonoa vitsiä tai kompasteltua  hetkeä? Se olisi suorastaan katastrofaalista.


Minähän (ja varsinkin mun parhaat juttuni, heh) olen seurattavissa Facebookissa ja sen lisäksi myös instagramissa. Koska kanavia on niin monta, niin samoja uutisia on hyvin mahdollisesti ellei jopa todennäköisesti vähän tai paljon joka paikassa, mutta hei,  the more the merrier eli ei anneta sen haitata (eihän?) ja annetaan elämän vain viedä. Jeah?

 
 


Meidät se (elämä) vie huomenna reissunpäälle -siitä lisää matkan varrelta, jos yhteydet vaan pelaa tuolla kansainvälisillä vesillä- (kuinka hienostuneesti sanottu, huomasitteko) , mutta sitä ennen juhlitaan maailman parhaan ja ihanimman ja aurinkoisimman ja nokkelimman Rudi-kuopuksemme kolmevuotissynttäreitä! Jipii! Banjot soi! Ilmapallot paukkuu! Kakku löytää tiensä vatsaan!


Pidemmittä puheitta siis nähdään ja kuullaan sosiaalisessa mediassakin!

Terkuttelee Kuplanne :)


P.s. Mitenkään en siis estele lisätykkäyksiä siellä Facebookissa, että ei tarvitse ujostella siellä sen suhteen. Tosin mitään hipheitä enempää minulla ei ole teille tarjota vaikka kuinka tykkäisitte, mutta kuka hei uskaltaa nykypäivänä ottaa riskin, että jää paitsi jostain joka ei lopulta päädykään tänne blogiin asti? En minä ainakaan uskaltaisi, vaan menisin kipinkapin tykkäilemään. Hih.

2 kommenttia:

  1. Hei mä tajusin vasta tästä postauksesta, että sulla on face sivut. Kävin tykkäämässä.

    Paljon onnea sinne pikkuiselle♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitti tykkäämisestä! Mä en ole niitä paljon aiemmin mainostellut, kun en oikein muka saanut niitä päivitettyä hyvin, mutta nythän mulla on riemu jostain syystä revennyt joka suuntaan somessa :D Kiitti piekkumiehen puolesta vielä <3 Mukavaa viikonloppua!

      Poista