maanantai 4. huhtikuuta 2016

Nyt olis valivalia!

Oi pää on niin kipeä, ettei mitään määrää. Olen kyllä stressannut hetkisen tänään näitä aikatauluja tässä ja niiden helpottuessa napsahti särky päähänkin. Niin epäreilu tapahtumaketju että ei mitään rajaa (minun mielestäni).
Tänään piti tehdä yhtä ja toista ja teinkin sitten. Lisäksi piti saada mies aikonansa työmatkalle loppuviikoksi (ja sainkin) ja sitten piti vielä mennä illalla piipahtamaan yhdessä kokoontumisessa, liittyen tämän kylän alakouluun ja sen säilymiseen kaupungin talousviikatteiden alta. Onneksi isot lapsukaiset hoitivat pienempiä sen ajan, muuten olisinkin jättänyt menemättä tietenkin, vaikka koinkin asian yhdeksi tärkeimmistä. Yleensä en kokouksissa juoksentele jos mies ei ole kotosalla pieniä kaitsemassa, mutta tämä oli jämerä poikkeustapaus.
En tiedä mitä tässä vielä stressaan, ehkä tätä kaikkea: Suomen hallitustilannetta (hallitusohjelma käyttöön, kiitos), oman puolueen tilannetta (olen vasta noviisi, mutta olen jo saanut kuulla siitä mikä minä olen ja vaikka sanoja tietenkin on tarkoittanut sanansa alentavina, niin nähdessäni asiat aivan eri tavalla olen niistä oikeastaan vain samaa mieltä), omaa elämäntilannetta (jotenkin työt on alkaneet sujua ihan huomaamatta, mutta silti stressaan etten tekisi tarpeeksi muka) ja kaikkea tätä, vuodenaikaa ja elämän kaartani yleensäkin (siis ikää, suomeksi).
Eikö olekin ihan tuollaisia keveitä ajattelun aiheita minulla? (ihmekö se, jos särkee)
Mutta tällaista tämä elämä nyt on tällä hetkellä, tässä torpassa. Emäntää särkee, isäntä on reissussa ja lapset voi hyvin (ja se on nyt tietysti pääasia ja iso ilonaihe).
Jatkiskelen huomenna, tai jonain päivänä, kun taas ehdin keskittymään (tämä tarvitsikin joo todella keskittymistä, että moisen tekstikitinän sain tähän aikaiseksi *MUAH*), joten heipat ja moikat!

2 kommenttia:

  1. Tsemppiä sinne! <3 Jospa tänään ois parempi päivä!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Huomattavasti parempi, päänsärky hävisi yöllä ja tänään on ollut loistava fiilis suorastaan :D Tsempit sullekin!

      Poista