perjantai 12. helmikuuta 2016

Mikäs se siellä just pärähti...?

Joop. Niin se vain on, että saitte juuri otsikon verran informaatiota, jota ette välttämättä olisi halunneet saada, jos olisin niin kuin antanut tähän joitakin vaihtoehtoja. Vaan minun blogissani minun tavallani, joten siinäpä se pääpiirteittäin tämänhetkinen asiani olikin sitten.

Että tässä hengaillaan niin kuin näillä kotohuudeilla aika tiiviisti juuri nyt, ettei käy niin kuin sille joka pidätti vasta sitten kun oli pöksät täynnä tavaraa. En oikein osaa sanoa kovin montaa muuta iloista virkettä tähän kohtaan, kuin että ehkä minä nyt tästäkin laihdun sitten, joten jee *sanoo hän pienellä vaimealla äänellään*.

Jos minä kuitenkin piristäisin teitä tähän lopuksi taas parilla pienen ihmisen oivalluksella, joita olen saanut taas viime aikoina kuulla?
Lapsi 2v: Voi pittu! (takoo samalla kukkuu-kurkistus-lelua, joka nähtävästi vähän jumittaa)
Äiti 43v : Ei saa puhua rumia!  Mites kuuluu hei sanoa?
Lapsi 2v: No pittu anteeks!!

Lapsi 5v: Äiti jos sää joskus meet jonnekin niin kuin vaikka kauppaan... niin mulla tulee tiäkkö ikävä sua. Sitten mää voin soittaa sulle ja sitten mulla ei oo enää ikävä tiäkkö.
Äiti 43v: Voi sua, just niin, voidaan aina soitella ja sitten on kiva kuulla toisen ääntä ja...
Lapsi 5v: Niin ja siinä voi siis sanoa että tua mulle karkkia samalla. Tai voi sen oikeastaan laittaa viestilläkin.

!!!

Semmosemmat sitten, voikaahan hyvin!

Eilen illalla jo kärsin.
 
Mutta mitäs meillä täällä onkaan? The snow has landed (again)!
 


Maljakollinen rakkautta mun mieheltä! Jos ei tästä parane niin ei mistään - hyvää perjantaita siis!

8 kommenttia:

  1. :D!
    onhan se kätevää soitella ikävöimis-muista-tuoda-karkkia-puhelu...! Ihana napero!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on :D Heh, tossa äsken se kysyi voisitko äiti lähteä joskus vaikka Japaniin :D :D

      Poista
  2. Voi eii <3 pikaista paranemista ja siis tuo laihtuminen olkoon nyt se positiivisuus tässä episodissa :D ei sais nauraa, mutta hiukan pisti huvittamaan tuo hiljainen jee <3 niinku mielikuvana :) Parempaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Nadja ja itseasiassa olo alkaa oleen aika rauhoittunut ;) jo! Tosin sen verran vetelät on raajat ettei tästä jaksa kovin pitkälle liikkua, huh. Ihan hirveesti tekee mieli kyllä kaikkea (HERKKUA) syödä, just kävin tuijottelemassa lasten murjoa tuolla sillä sillmällä :D Hyvää viikonloppua sinnekin!

      Poista
  3. Voi nää sun jutut <3 hahhahhahhaa... Laihdut, laihdut, luonto on kato mukana tässä projektissa nyt täysillä. Toivotaan silti et paranet kuntoon pian <3 Jaksamista sinne <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo luonnonvoimia tässä tarvitaankin jotta tää ranka kapenee :D <3

      Poista
  4. Voi sinua! Mullakin pärähti pari päivää sitten.....toooosi tehokkaasti!
    Vieläkin meinaa lähtee jalat alta ja pienikin työ aiheuttaa hirveän tuskanhien!
    Rauhallista viikonloppua. ❤

    VastaaPoista