tiistai 29. syyskuuta 2015

Tässä mun tiistaistani teillekin jotain

 
Robbe Helenius, ookko kuulolla! Miä kasvatan täälä tämmöstä taistelijaa. (Joka ihan itte haki noi vermeet toisten kasseista ja puki ne päällensä. Aika hyvin tyypiltä joka just eilen vasta laitto pairan ja housukki itte jalkaansa - ja sano niitä paisuks. )








Kaiken muun omintakeisen lisäks mulla on tämä mun huumorintajunikin, joka mut vielä monenmoisiin tilanteisiin tulee saattamaan as if on jo saatellutkin. Meinaten, että mua alkaa ihan hillittömisti melkeinpä aina välillä naurattaan aivan todella epäkuranteissa tilanteissa ja sitten mä vääntelen naamani kuin pieni metsäsika joka ei tiedä lähtiks siltä hammas vai tuleeko siltä aivastus. Ikinä, ikinä, mun tarkoitukseni ei ole ketään loukata tiätenkään, mutta pikkasen vaatii kyllä vastapuoleltaki huumorintajua olla loukkaantumati siinä metsäsikatilanteessa tai siinä tilanteessa jota ei paikkaa ees sika. Eli kun hohotan vedet silmistä valuen niin, että loput puhallinorkesterista saapuu paikalle pelkästään mun ääneni houkuttelemina vaikka olisivat missä kuunaan kaukana. Sikspä mää ihan paljon hirveesti suosinkin (ja niin muuten varmaan tykkää kaikki muukkin että kannattaa suosia) kotona itteikseni nauramista. Ei haettoo kettään, eikä loukkaannu kukkaan.
 
No siis oonhan mää muutenkin kova nauraan. Nimenomaan kova. Hienoimmalla tahrollakaan mun naurua ei voi kuvata esimerkiks pieneks naurahdukseks tai edes hihittelyks. Ever.
 
Tälle Tyrviksen (Tyrvään Sanomat eli paikallinen sanomalehti täälläpäin) jutulle nauroin pitkin instagrameja. Ja oli siä toinenkin juttu, joka vakuutti mut esimerkkinä etten ole suinkaan lajissani ainoa nauraja. Siäl oli tehty kalluppia (kuten aina pitää olla, paikallislehdet tekee aina kalluppeja tai muuten ne on entisiä paikallislehtiä!) että mistä joku ilahtu viimeks. No semmone vääräleuka mies sitte kerto ihan pokalla, että oli kaupasa ja kassan viivakoodin lukija ei piipannu nakkipakettia. Miäs oli torennu "paska nakki". Ja ne oli molemmat nauranu. Tajuatteko?! Ihan hillitöntä!! Ja kyä toi töitään uimalla pakeneva lammaskin aika top kympisä on tän hetken nauruisa.


Mistä muuten tietää, että on päässy yli hallituskriisistä? No koska toi Sipilän tietämättömyyskin on pelkästään hauskaa, eikä esmes surullista tai vaikka pelottavaa, jota se vois olla jossai muusa tilanteesa. (Iltalehren nettisivulta otettu voto)
Tää ei varmaan selittelyjä kaipaa niille jokka on kuullu Arttu Wiskarin Kahvimaitoa- kappaleen? Mää kattelin meinaan yhden paikan menua etukäteen valmiiiks ja nymmää en tiä miten mää voin mitenkään siä paikanpäällä tätä ees vilassta ilman että Arttu Wee alkaa laulaan mun pääsä. Voi olla että metsäsika on paikalla nopeemmin kuin ruoka.

6 kommenttia:

  1. Kiitos päivän pelastuksesta. nauraisin kovaa jos uskalataisin, mutta kun mun päässä on vanne. :D Juu harvoin kuulee lampaan yrittävän pakoon. :D

    VastaaPoista
  2. Hahhaa noi uutiset on kyllä aika hauskoja, varsinkin tolle lammas uutiselle hirnuin :D Ja sulla on muuten älyttömän suloisia lapsia ♡ :)

    VastaaPoista
  3. Ihana nyrkkeilijä :D <3 ja nuo vitsit :D ei ku uutiset :D :D hahahahaa :D

    VastaaPoista
  4. mun kaveri,tuumas kuopus tosta eka kuvasta :D ja nyt määki täällä hihittelen itekseni :P

    VastaaPoista
  5. Ihana mini nyrkkeilijä siellä, pum pum vaan <3
    Hahah toi lammas :D

    VastaaPoista