keskiviikko 5. elokuuta 2015

Illan tullen sanoi hän

Onpas jo myöhä, mutta ei olla huomaavinamme, jookos?

Mä nimittäin huomasin tuossa, että olen ihan unohtanut (vai olenko?) sanoa, että meidän kanat munii! Pikkasenko ollaan toheissamme, meidän oman kanaset tekevät munia! Tätä tunnetta on ehkä vähän vaikea nyt kuvailla teille siellä, mutta jos aattelette, että mä olin vähintään kuukauden ihan liekeissä siitäkin, kun tajusin että pyykinkuivausrumpu kuivaa meidän pyykit , niin varmaan ymmärrätte tänkin ilon määrän. Mä nyt vaan olen tämmönen...

Mutta nyt mä oikeasti painun pehkuihin, aamulla täytyy lähteä bussilla seikkailemaan Tampereelle ja katotaan vähän niinkuin tulevan lukiolaisen kanssa niitä uusia tienoita. Saattaa kuullostaa ihan kelppeeltä hommalta,- bussiin vaan ja menoksi-, mutta en mä oikeasti ole sellainen. Mun täytyy jotenkin orientoitua siihen hommaan jotta se menee sujuvasti ja tähän hommaan mä en jotenkin ole edes osannut orientoitua, kun oli vieraita käymässä päivällä täällä ja sitten olen pakannut leirikamoja jo valmiiksi, koska heti kun sieltä orientoitumisreissulta palataan niin lähden neljän nuorimman pojan kans seurakunnan leirikeskukseen äiti-lapsi-leirille, josta tullaan siis vasta perjantaina takaisin.

Että semmosia meininkejä tässä kaiken (vesisateen) keskellä , no eilen nautittiin kesäkeleistä kyllä kun lutrattiin uimassa koko sakki monta tuntia. Tänään mä jäin sohvalle pontsoni alle kippuraan, kun muut paineli sateella sinne vaan!

Mutta nyt hyvää yötä!

2 kommenttia:

  1. Voi kanasten munaset <3 Ja sinä kans <3 :D

    VastaaPoista
  2. Ai,teillä sato eilen ? :D Ja me saatiin nauttia kesän kauneimmasta päivästä...Lukion aloittaminen on jo oma juttunsa,jos sen vielä aloittaa eri paikka-kunnalla ;) otahan munivista kanoista kuvia ;)

    VastaaPoista