lauantai 6. kesäkuuta 2015

Skviik skviik *kelaa takaisin*

Täs mie istun ja katselen jalkkista ihan tyytyväisenä vaikka sataa *ehh hehh*!

Vaikkei kuvassa siltä näytä niin taivaanrannassa on ukkospilviä ja kohta ne jytistää sanokaa mun sanoneeni...

 Päivän reissujen jälkeen maistui kiuasmakkara ennen saunaa, jonka jälkeen nämä poijjaat poimikin nukkumatti mukaansa ja vei höyhensaarille! *kroohh* 

 Missä te olitte koko päivän!? Mulla saatto olla ehkä vähän ikävä!! (ja kerrottakoon ettei nuo elikot olleet etes yksin täällä kun myö reissattiin, oli täällä yksi kappale nuorison edustajia niitä paijaloimassa ja katselemassa niiden kanssa jurassic parkia :D )

 Mentiin Naantaliin ja siellä oli tämmönen pieni puu Kaivopuiston kupeessa. Aika mahee (sanoo puufriikki maltillisesti) ! Mainittakoot että hevoskastanjat kukkivat myös oikein komeasti! (Päätämme luontoraportin tähän)

 Yllätys, mentiin Muumimaailmaan! Oli kiva paikka! Just passeli tommoselle viisvuotiaalle tutkimusmatkailijalle <3

Oltiin korkeella!

 Muumia ei tolla renkaalla kyllä pelastettais...

 I am just asking: missä on se kuuluisa Naantalin aurinko?

 Tän mä haluan kotiin. Maisemineen päivineen , siis. Ei voi olla niin vaikeeta! Ihana.

 Tämmönen minä tänään. Kattokaa kuinka matala mää oon autonpenkissä, kun mulla oon niin lyhyt selkä. kuristun melkein turvavyöhön, vaikka se on kiinnikkeestään laitettu niin alas kuin mahdollista!
Mahdollisen kolarin jälkeen olisin siis muuten ok kunnossa, mutta päätön. 

 Ei ollut kuvat ihan loogisimmassa järjestyksessä, mutta väliäkös tuolla (älkää kysykö mitä tapahtui kesken kuvien siirron, joku ohjelmistopäivitys joka vei mun kuvani huisvaan picasaan. kesken latauksen siis. Huoh.)
Mutta siis että kurpitsassakin vois asustella! Tuli mieleen kuulkaa heti mun Amerikan kauteni (muaaah hah hah) jossa asustelin osoitteessa Kurpitsakukkula - for real! 

 Huomatkaa mun sekentintarkka kuvaukseni: nuorimmainen on myös hyppäämässä juuri, kuten varvasasennosta saatattekin päätellä. Pojat tykkäs pomppia, ei kyllä mitään aavistusta mistä olivat oppineet ruutua hyppeleen *ei ainakaan multa*

What? Muumi? What? Pehmee? Mennään syömään.

Meilloli siis ihana päivä Naantalissa, pikku vesiripsu ei haitannut ja koko päivä meni tosiaankin putkeen. Oli muuten pikkasen verran outoa olla liikenteessä KAHDEN LAPSEN kanssa, ihan kuin joku (aika isokin joku) olis ollut kokoajan hukassa *no mää ainakin*. Kolme poikaa on siis taekwondo-leirillä, yks nuariso kaverillaan ja se toinen nuari jäi kotia nukkuun  silmittyyn, kun tuli eilenillalla ratsastusleiriltä jossa siis tunnetusti nukutaan kaks sekuntia ja silti tehdään raskaita hommia kaikki muu aika *heeee*.  Oltiin siis nelisin ja tulipahan nyt sekin sitten koettua monen vuoden jälkeen. Kiva paikka oli kyllä ja Naantaliin mennään varmaan toistekin, kun on niin nätti kesäkaupunki (tai kai se yhtä nätti talvellakin on, mutta tiiätte mitä mää ajan tässä takaa nih). 

No nyt Juventus teki tasoitusmaalin ja mun täytyy mennä hihkuun miehelle, se kun siis kannattaa Barceloonaa.... pusutjahalit teille!

1 kommentti: