tiistai 5. toukokuuta 2015

Mä näitä blogipolkuja tallaan kai viimeiseen asti

Blogilista loppuu kesän saapuessa. Mitäs sitten? No hei, kurkatkaas tonne Blogipolkuun, jonka merkki on munkin sivupalkissani ollut jo jonkin aikaa. Sieltä löytää (vielä, muah hah, ennen kuin sinne kaikki maailman blogit ryntää, jolloin siis siellä on suorastaan blogien megabileet valloillaan ja siitä ei riemu het alkuunsa lopukaan) ihania blogeja joita et ehkä ennen edes tiennyt olevan olemassakaan, mutta on ne ollut ja nyt ne löytää tuolta "polun" varrelta kaikki! Tsek it aut! Mä äsken siellä taas seikkailin ja löysin jälleen uutta ja kivaa luettavaa, merkkasin heti itseni lukijaksi jotta illallakin vielä (ajan ja jälkikasvun salliessa) löydän ne herkut.

kuva sieltä mistä nimikin sanoo

Ja ei, en ole saanut (vielä, eeeh heh heh) mitään taloudellista hyötyä tästäkään postauksesta, mutta arvontaan tällä innoissani osallistun *intoileehänvaikkeiikinämitäänvoitakaan*! Mee säkin muuten laittaan blogis sinne, niin sittehän me ollaan siellä kaikki.

Nyt mä mietin tässä itteiksein, että mikä maa mikä valuutta. Aamu alkoi päin simpuraa, kun vanhin lapsonen koputteli makkarin oven takaa, jotta voiskos joku viedä hänet koulubussipysäkille. Tsiisas! Mun kello ei soittanu!! (Tai puhelin siis, mutta eipä ollu tämäkään itse aparaatin vika. Mä olin laittanut ihan itse omin pikku klähmäkätösin sen hälytyksen väärälle päivälle, tosin oikeaan aikaan :D Ei pal lohduttanu!) No kaikki ehti siis minne pitikin, lapset kouluihin ja mies tien päälle, mutta mun päivänaloitukseni ei tuntenut armoa. Kahvi jälkikäteen nautittuna ei sisällä samanlaista herätysarvoa näköjään kuin ennen kaikkea toimintaa saatuna. Ja mä olen siis tänään ihan ominpäiten vastuussa tämän tilan elämästä, koska mies läks sinne paljonpuhuttuun Kuusamoon. Good luck vaan meille mun pahvisen pääni kanssa - mutta ennenkaikkea hälle tietenkin. Hän meinaten huruttelee sitten uuden perheenjäsenen kans sieltä huomenissa vajaan (tai reilun!ihan tilanteesta riippuen) kymmenen tuntia takasinpäin, joten pidetääs peukkuja hyvistä keleistä ja kiltistä hauvamatkustajasta! Laitan kuvia nöpönaamasta heti tietenkin kun hän pelipaikalle rantautuu.

Ja ne jotka nyt huokas, että eiks sillä muijalla ollu jo ihan tarpeeks niitä elukoitakin - niin ei. Ei ollu tarpeeks nähtävästi, mutta aatelkaas tätä meidän kaavaa noin niinkun isommassa mittakaavassa: koiramukulan jälkeen on aina tullu ihmismukulakin taloon! Sitä shokkia ootellessa, ei tunnukaan se koiran tulo nyt enää niin kovin kummoselta, eihän *eeh heh heh heh*....

6 kommenttia:

  1. Ihanaa <3 Joko paljastat millainen koiruli tulee, vai piätkö hulluu jännityksessä julkasuun asti? :D

    VastaaPoista
  2. Miten niin blogilista loppuu! Miksei kukaan mulle mitään kertonut? (Tai siis justhan sä kerroit) Ja oo koiravauvalle, ne on kamalan ihania ja ihanan kamalia. niinku ihmisipanatkin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hii, mulle tuli siitä sähköpostia (jota en tosin kovin tarkkaan lukenut) :D Mä luulin että kaikki tietää :D ! No nyt tiiät siekin ;) Ja joo, ihanan kamala kamalan ihana pörröpää varmaan laittaa meidän kaikkien tukat vielä kiemuralle ....!

      Poista
  3. Mä luinkin tuosta blogilistan loppumisesta joku aika sitten, blogipolku-vinkistä kiitän :) Täytyykin perehtyä siihen mahdollisimman pian.

    VastaaPoista