tiistai 21. huhtikuuta 2015

Kysy kysy, mieles tekee kumminkin! Mää vastaan :D

Ajattelin, että laitanpa tähän, kunenooennelaittanu, sellaisen kysymyspostauksen. Eli laittakaa kysymyksiä tulemaan ja mä lupaan vastata niihin kaikkiin (jotka ei ole jotenkin törkehiä). Aikaa olis kysymyksiä ja uteluita laittaa siis sanotaanko perjantaikin vielä, niin puran (ne kaikki kaks) sitten viikonlopun aikana. Kysymykset siis tän postauksen kommentteihin!

No hei, onks jotain mikä on mieltä kaihertanut? Jotain mitä et oo ennen ehtinyt kysyä? Jotain mitä et oo ennen kehdannut kysyä? Jotain mitä suorastaan palat halusta kysyä? Kysy vaikket keksiskään mitään järkevää! Mää lupaan vastata myös vaikken keksikään mitään järkevää *muaah hah hah*.

**********************************************************************
Mitäs muuta. Eilen tsukolaare mää sain ihan ihme ällitällin illalla ja siivosin ja tein pullaa treeneistä tuleville! En tiä mikä muhun iski, ehkä se iltapäivän kooma-olo oli vaan sitä tyyntä myrskyn edellä.  Ne jotka ei muuten ole tienneet, että mulla on unettomuutta (ja nekin jotka on tienneet) niin ei vois sitä asiaa mitenkään täällä viimepäivinä (öinä) ollessa todeta. Mä nimittäin olen jo kaks yötä nukkunut kuin tukkiäijä. En sentäs peräkkäisiä öitä, mutta kumminkin. Ja mies sanoi, että toisen yönä kuorsasinkin oikein naisellisesti. Kuinka romanttista hei! Ehkä mä sittenkin jatkan sitä valveilla kukkumista *not*.

Nyt on kuiteskin aika lähtee pipanoiden kans pihalle taas, täs ollaan tehty näit kotihommia tää aamupäivä. Minä siis oon teheny (puhtaiden pyykkien) pyykkikasoja pienemmiks ja muksut ripotellu muovailuvahaa pitkin kämppää (ja mun jalkapohjia) ja kiskonu verhoja kilpaa koiran kans nispuista irti. Aika siis ulkotöille! Mooi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti