maanantai 20. huhtikuuta 2015

Ihana päivä!

Aurinko on paistellut koko päivän.
Aamu möyrittiin sisätiloissa silti, pojat teki tihutöitä kaikkea hassunhauskaa mitä keksivätkin ja minä kokoilin vaalituloksia sieltä ja täältä ja jotenkin odottelen jo innolla kesää *oih*.
Ulos kun sitten mentiin niin että ovenkarmit pullisteli, tietenkin, koska kokoajan on mentävä samaan aikaan - viisvuotias, melkeinkaksvuotias ja koira - niin huomattiin ettei niin lämmin ollutkaan ihan joka tontin kolkalla. Kyä oli kylmä tuuli, sanonpa vaan! Pojaat veivas silti polkutraktorilla ja tiesmillä, minä etsiskelin suojaisaa paikkaa auringonalta pienen jakkarani kans *virn*. Syötiin vähän eväitäkin ja oli kyllä taas kerran kivaa. Mä rakastan asua täällä omassa rauhassa, nyt kun mökkikausikaan ei ole vielä (näköjään) alkanut.

Iltapäivällä ruuan ja kaikkien koululaisten kotiuttamisten jälkeen iski senpäivänen tajuttomuus, ettei mitään rajaa. Köökin puusohvalle paistoi aurinkokin niin kuumasti, mutta siinä mä sitten hikoilin kuin porsas ja kellotin hetken silmät nurinpäin muljahdellen. Komppania poistui aika kohta siitä harrastuksiin ja muihin menoihin ja mä olen nyt koittanut saada ittiäni virkoomaan täällä näiden pienempien kans. Mutta koita tässä nyt sitten, kun nuorin koisaa ulkona, seuraava yläkerran sohvalla ja koiraakaan näy missään. Öh.

Mutt kai se tästä, jotenkin taas pännii vähän kaikki, varsinkin kaikki heh heh, sellaset ylimääräset asiat, mutta enköhän mä aika pian opi nekin unohtaan. Puuhakas viikko ainakin tulossa ja pian onkin jo vappu! Kiääks! Se taas tietää, että toukokuu tulee - ja menee sen siliän tien- ja sitten onkin jo kesä. Loma.

Pitäiskös tässä alkaa jo joulua ootteleen, kun näyttää lähestyvän hurjaa vauhtia!?

4 kommenttia:

  1. Loma!!! Oon laskenu päiviä syyskuusta asti. Nyt ei oo enää pitkä..alle 2kk. Ehkä mä selviän järjissäni. Meinasin jo irtisanoutua, mutta jos miettis uudelleen loman jälkeen :)

    Tsemppiä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, tsemppiä sullekin ! Sä selviät kyllä <3 nyt on jo taas melkein päivää lähempänä se loma!

      Poista
  2. Oli muuten eilen päivällä tosi kylmä tuuli, mutta kun olin illalla Helsingissä kokouksessa ja kun sieltä lähdettiin takaisin kohti Turkua, niin ilmassa oli tapahtunut jotain. Tuuli oli selvästi lämmennyt. Ja tänään oli jo hyvä keli pyöräillä töihin. Oli jopa tyyntä! Tai sitten takatuuli....Mutta kyllä tämä vuosi taas niin nopeasti menee, että oikeassa olet. Kohta on jo joulu, mutta tulisi nyt ensin se juhannus!
    Mukavaa vapun odottelua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oli! Poikien pallo jalkkiksessa oli lennelly ihan omiaan kans illalla! Tänään onkin ilma hellinyt, toivottavasti suakin :) ai niin se juhannuskin on ennen joulua vielä :D ja simat suhiseen sitten vaan!

      Poista