tiistai 10. maaliskuuta 2015

No onkos tullut kevät? No on!













7 kommenttia:

  1. Ihania kevätkuvia! Niin äkkiä se sieltä tulee, kun aurinko hetken paistaa ja sulattelee loputkin lumet. Tosin tänään on äärettömän pilvistä täällä Turussa, mutta iltapäiväksi on jo luvassa parempaa. Yleensä inhoan kevättä, mutta koiran kanssa olen oppinut pitämään siitäkin. Aurinkoisella kelillä on ihana olla pitkään ulkona ja unohtaa kaikki sisällä tehtävät jutut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä! Täällä satoi edellisen viikon vettä, se vei viimeisetkin lumet kyllä tehokkaasti! Mä oon aina tykännyt keväästä, kun päivät pitenee niin saa paljon enemmän aikaiseksikin :D Mä oon niin aurinkokäyttöinen emäntä että! Mukaisaa viikkoa!!

      Poista
  2. Ihan vaan vähän olen kade.. ;) näyttääpä jo niin keväiseltä tosiaan. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta älä ole, mieti kummalla on vaan märät muksut ulkoota sisälle tullessa ja kummalla on märät JA kuraiset ;) - helpottiko? :D <3 Hih!

      Poista
  3. Joo, kuraa riittää... Mutta onneksi on vielä luntakin (ja jäätä) jäljellä <3 Saavat kuraukot putsata itse lopuksi lumikasassa enimmät kurat haalareista ennen sisälle tuloa. Toimii :D Ihania fiilistelykuvia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä ei kyllä ole tota puhdistavaa lunta - myääääääh..... *kade* <3 iloista illanjatkoa!

      Poista
  4. mahtavia kuvia,ihania otoksia :D meillä valkoiset hanget ja...

    VastaaPoista