lauantai 7. helmikuuta 2015

Täysin satunnaisia kuvia täysin satunnaisilta viimepäiviltä

Jonkun päivän lounas, pinaattia, 3% salaattijuustoa ja tomskuja: NAM

Ei heti uskois että tässä on tulossa pastakastiketta

Tää kammottavan näköinen matokasa on täysjyväspagettia, älyhyvää!

Ja valmis annos! Olisin syönyt ämpärillisen!
Meikäläisen pastakastikkeessa on siis:
rippu jauhelihaa (sitä rasvattominta nautaa, kun kevennetään)paistumaan hetkeks yksinään 
sitten sipulia paljon pilkottuna pannulle
äärimmäisen suuri läjä porkkanaraastetta myös sinne pannulle
valkosipulia (mä laitan rouheena, paljon)
mustapippuria runsaasti
liru vettä

(Mä truuttasin sekaan noin viinirypäleen kokoisen möykyn tomaattipyrettä, ei olis kyllä tarvinnut)
Valmista, kun on hetken siinä moussaantunut


Kuskie!

Näkemäeste...

Koirue

Soppapäivä ollut meillä

Näinks sitä kuuluu kameralle törrötellä? 

Niin kuuma auringonpaiste meidän köökissä, että elukatkin vallan kellahtaneet 

Söpistelykuva 

Törröhuuli-opetus meneillään!

Mun ihana!

Vuoden paukku: meillä on verhot!


Oikeesti ne on vaan tuolla sivussa noin silloin kun eivät plokkaa auringonpaistetta tosihommissaan
 Mä tykkään kun ihmiset sisustaa kankailla ja erilaisilla verhoilla kotejansa. Mä vaan haluaisin, että mun ikkunoista näkyis luonto niin paljon kuin mahdollista, joten eläisin vallan ilman verhoja, ellei meidän keittiön lämpötila kohois jonnekin neljäänkymmeneen aina auringonpaisteella... Noissa on nyt totuttelemista, ennen meillä oli melko riepuset laskosverhot hätäpikana siihen hankittu ja niiden mekanismi lakkas toimimasta abput viisminuuttia sen jälkeen kun ne oli ikkunaan laitettu. Silti ne on siinä muutaman vuoden olleet. En oo mikään kamalan hätänen toteuttaan mitään!
Raksupoksu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti