tiistai 27. tammikuuta 2015

Ilahduta bloggaajakaveriasi-haaste!!

Ihanaa mä sain haasteen *muisk*! Olen kuin pikkutyttö, nää ilahduttaa mua aina niin suuresti! Oikeesti! Ootteko te samanmoisia? Sain tämän upealta Sisustustikkaat-bloggaajalta (jolta myös lainattu sääntöteksti alle):

 
 
Säännöt ovat yksinkertaiset:

- Kirjoita blogiteksti, jossa kerrot haasteen säännöt ja haastat mukaan valitsemasi bloggaajat (päätät itse määrän).

- Kun haastamasi bloggaaja lähtee mukaan ja julkaisee haastepostauksen blogissaan, laita ilahdutusasia vireille. Voit ilahduttaa bloggaajakaveria sinulle sopivammalla tavalla esimerkiksi postittamalla hänelle kortin, kirjeen, pienen herkun tai jotain  omatekemää. Ilahduttaa voit myös vaikkapa kommenttien tai sähköpostin välityksellä!

- Voit tottakai ilahduttaa myös haasteessa jo mukana olevia bloggaajakaveria, mutta silloin haastetun ei tarvitse enää itse haastaa uusia kirjoittajia.
 
 
Mietin ilolla tätä ja otankin heti ensalkuun tähän kolme kivaa joille mieluusti laitan iloa matkaan:
 
 
Ilmootelkaahan jos olette mukana , niin pistetään hyvää mieltä kaikille tässä kevättä ootellessa!


7 kommenttia:

  1. Jeeee, mahtavaaa!!! On vissiin aivot vähän jumissa, ku piti lukea säännöt pariin otteeseen ennen, kuin meni jakeluun :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä kuule välitä - mulla meni monta päivää ennen kuin tajusin :D Kun kerkeet nii pistä osoitetta tulemaan tonne mun meiliin niin mää kekkasen sulle jotain iloa tähän tammikuiseen tummuuteen :DD

      Poista
    2. Ja siis mahtavaa että lähdet mukaan!!!! <3

      Poista
  2. Mä voisin kyllä lähteä mukaan :) Ihana haaste kaikin puolin :)

    VastaaPoista
  3. Myös mukana :) Kiitos Kupla!! <3

    VastaaPoista