torstai 15. tammikuuta 2015

25 asiaa minusta

Oletteko käyneet kurkkaamassa Kaksplussan uusia bloggaajia? Oletteko edes huomanneet, että sinne putkahtelee aina silloin tällöin uutta luettavaa vaikka muille jakaa? Mä olen ihan kiihko-intona tuohon Akkavalta-blogiin (klikkaa tästä  sinne) jonka just sieltä löysin. Ilman huutonauruja sitä blogia ei voi olla lukematta - ja siis tsekatkaa tää pointti: kirjoittaja on mies. Ei sillä että sukupuolella väliä olis, mutta on sillä! Mäkin heti sain sieltä (ihan kysymättä, joku raja sentäs mullakin) selityksen sille, miks miehet kulkee kalsareissa JA pitää silti sukkia jalassa. Tosi kätevää! Aionkin tästä lähtien aina,kun tulee omasta siipasta jotain ihmeteltävää eteen (eli siis tosi usein, mää veikkaan), niin käydä eka pikalukasemassa Akkavallasta, että onko tälle joku miesten looginen selitys vai mikä juttu tää on. Kirjoittajalla on siellä sana hallussa, joten melkein alkaa jännittään voiks kaikkea mennä ees lukemaan!

Mutta tästä aasi(e)n sillasta päästäänkin siihen aiheeseen, että siellä blogissa oli tuollainen kahdeksan asiaa jota ei välttis ole niinkun kertonut itestään kaikille. Koska mä olen melkein kaiken kyllä kertonutkin, niin otan tähän tälläisen vanhan, oikeesti vanhan, jutun, jokka oli joskus dinosauruksiien aikaan nimellä meemi ja siinä piti kertoa 25 satunnaista asiaa itsestä. Tommoset mää oon silloin kertonut ja kyllähän ne edelleen paikkansa pitää!



1.Vaikka olen musikaalinen ja osaan soittaa pianoa, niin olen huono laulamaan. Vaatii äärimmäistä harjoittelua että saan laulut menemään nuotilleen. Kaiken kukkuraksi kuulen kyllä, kun laulan nuotin vierestä.
2. Edellisestä huolimatta olen laulanut aikoinani kuorossa johon oli laulukoe ja esiinnyin myös kahdessa paikallisessa "musikaalissa".
3.Lempivärini on musta. Vaatteissa.
4.Olen luonnottoman kiinnostunut pyykin huuhteluaineista. Käytän vain tietyntyuoksuisia (tai tuoksuttomia), paksun kermaisia, yleensä Comfortin huuhteluaineita.
5.Keräilen äiti+lapsi norsu-yhdistelmiä. Yhdellä äitinorsulla on myös yksi adoptoitu norsulapsi.
6.Minulla on luonnottoman pitkät jalat muuhun kroppaan nähden.
7.Jos saisin valita minkä tahansa asian maailmasta mitä alkaisin harrastamaan, niin se olisi kilpatanssi, eritoten lattarit.
8.Olen harrastanut tarkkuusammuntaa. Lempiaseeni oli lyhytpiippuinen smith& wessonin 44.magnum.
9.Jos olisin kaupunki, olisin New York. Siellä on niin paljon erilaisuutta, että se on siellä ihan tavallista.
10.Jos olisin puu, olisin kuusi.Symmetrian vuoksi.
11.Tunnen suurta kärsimystä, jos vaatteissa on ruutuja. Kenen vaan vaatteissa.
12.Pidän pystysuorista linjoista ja raidoista.
13. Olen vanha sielu.
14.Joskus mietin olenko mies.
15. Pidän perunoista erityisen paljon.
16.Itken lähes aina kun ilahdun jostain. Esimerkiksi musiikista.
17. Minulla on hyvä pokka.
18.En pelkää pimeää täällä maalla. Voisin ihan hyvin kulkea pilkkopimeässä metsässä.
19.Pääni on täynnä runoja. Voisin kirjoittaa kirjan niistä, vaikka itseasiassa en pidä runokirjoja kovin hyvinä. So far.
20.Vaistoan asioita ihmisistä joita tapaan.
21. Minulla on niin herkkä iho, etten pysty nukkumaan tavallisilla lakanoilla.
22. Olen aina paljain jaloin kotona, kesät talvet.
23.Juon rasvatonta maitoa, myös janooni.
24. Jos joku kirja on alussa huono, en jatka sen lukemista. Enää ikinä.
25. Sanon mitä tarkoitan.

Ja koska meemeissä oli tapana aina haastaa jotain jatkamaan tätä loputonta postausten suota, niin minäkin haastan, jokaisen joka tämän lukee ja haluaa itsestään asioita kertoa! Kauheen kiva olis, jos laittais vinkkiä kommentteihin, että tiedän minäkin tulla kurkkimaan. Eikun arkut auki ja aarteet tiskiin!

7 kommenttia:

  1. Minä voin laittaa sulle sähköpostilla, tätä ei tartte julkaista ;)

    VastaaPoista
  2. Ja siis kommentti julkaistui ihan itsekseen, kääk! Koitan saada "kaikki voi kommentoida ilman tarkastusta"- toiminnon toimimaan, mutta välillä ihmiset laittaa mulle viestiä ettei tänne pysty kommentoimaan tällöin ollenkaan! Joten mä sählään tän kanssa ihan kokoajan ...:D

    VastaaPoista
  3. Oioi, mä niin lähden tähän. Mikä tahansa tekosyy jauhaa omia asioita kelpaa mulle :D

    VastaaPoista
  4. Meemiä kerrakseen,ohhoh ! Ja miettimistä,laitanpa harkintaan :P

    VastaaPoista