sunnuntai 14. joulukuuta 2014

Hengen Adventin aamuhönkäilyt

Kolme poikaa ja miekkonen läksivät jo ajat sitten kisoihin ja mä tietysti olin hereillä samaan aikaan myös. Aina pitää olla (siis mun omasta mielestäni pitää) äiskän tekemät eväät ja onnenpotkut takapuoliin *virn*, joten kippasin samalla itselleni aamukahvia kitusiin siihen malliin, ettei unikaan enää tullut takaisin simmuun kun läksivät.


En mä tiedä, olenkohan mä tullut vanhaksi, kun tuntuu että joulumieli on ihan päällänsä. Kaikki on kyllä suurinpiirtein rempsallaan, mutta se ei nyt tänä vuonna näytä haittaavan ollenkaan tätä elämää! Perin kummallista. Ehkä se on sitäkin, kun olen ihan tyytyväinen elämääni muutenkin, niin siinä ei ole mitään paineita asetettu sille joululle, että täytys joku murheen alho muuttaa iloks ja rakkaudeks yhtäkkiä. (Ja kenkään ei aattele nyt, että tyytyväisyys elämää tarkoittaa jotakin siloteltua kuplaa, ehh hehh, vaan ihan tätä normaalia elämää, jota pidän kyllä aivan ihanana ja etuoikeutettuna, että saan näin monen rakkaan ihmisen kanssa olla joka alvarin päivä! Miettikääs! Lucky me!)

w2 fngfnxgfxb    [Kuopukseni palleroiseni heräsi ja tuli syliin. Ja bloggasi, näköjään. Tuossa säilyköön ikuisesti hänen terveisensä teille kaikille!]


Meillä kaikki muut tykkää paksuista ja pehmeistä pipareista, mulle maistuis ohuet ja rapsakatkin.





5 kommenttia:

  1. Olet aina niin oikeassa! On todella etuoikeutettua nämä rakkaat ympärillä. ♡ Ja ihanaa, meilläkin annan aina kouluun tai muuhun koetukseen lähtijöille onnenpotkut! Jäävät jopa ovensuuhun oottelemaan, jos en heti ole passissa.
    Pirpanalle terveisiä ♡♡♡♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Marjaana <3 Kerron kunhan Pirpana herää :)

      Poista
  2. Heh, mulle kans löytyy joulumieli helpolla. :D Ja se joulu myös - viikonloppuna totesin miehelle, että siellähän se joulu kaupassa oottaa valmiina, sen kun käy hakemassa pois. :D Joillekin joulumieli tulee ruokien tekemisestä, mulle tulee niiden SYÖMISESTÄ. Ja joululauluista ja perheestä. Siinäpä se. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan kertakaikkisen loistavaa tavata toinenkin ihminen joka nauttii syödä <3 *halaa* Siinäpä se, sä sen sanoit <3

      Poista
  3. maistellaan.ihan vähän. meillä menee torttuja mieletön määrä. ne vaan on niin hyviä :) (totesin ett nyt onki joulun aika,etten yöllä vauvaa oo syöttämässä ja ite samalla maistelemassa torttuja/pipareita )

    VastaaPoista