torstai 13. marraskuuta 2014

Vielä jonain päivänä

Handie?

-Mä opin olemaan ärsyyntymättä, mistä vaan. Ärsytys sinällään on jo aika hyvin ollut mulla sellaisena parhaaks kääntävänä voimavarana (senverran ommeinaan ärsytystä riittänyt!), mutta kun se jää sisälle jäytämään, niin sehän jäytää. Jonain päivänä... huoh.

-Keskustelen teinin kanssa niin, että unohdan sen keskustelun sävyn välittömästi kun se on ohi. Muutaman kerran oon jo onnistunu!

-Menen paikalliseen lounaspaikkaan ilman että olen ihan sillä hilkulla kuolemaisillani nälkään. Mää en edes käy siellä ikinä, paitti nyt, ja taas olen ihan ähkytäynnä. Se on vaan niin ihana, kun siellä samaan aikaan leivotaan ruutuhuivit päässä ja kaikki tuoksuu ja ruoka syödään eriparisilta vanhanaikaisilta lautasilta. Kaikki mahdollinen on lähiruokaa ja kaikki mahdollinen on luomua. Se on yleensä ihan tupaten täynnä, mutta nyt kun hoidin asioita sen naapurissa pankissa, niin huomasin tietysti tilaisuuteni tulleen ja rynnin paikalle. Siis edes lapset ei jaksaneet kokonaan jälkiruokaa, olivat nekin senverran kylläisiä syötyään ensin lautasensa tyhjiksi.

-Olen ihan vaan kotona ja tyytyväinen siihen olemiseeni, varaamatta mitään ylimääräisiä systeemeitä hamaan tulevaisuuteen. Kun se hama tulevaisuus aina joskus tulee, kuten tänään ja en tiä kans onko se mun paikka mennä jonnekin auditorioon kuunteleen tulevaisuudennäkymiä politiikan saralla! Onko?

No jaa, jos on facebookin testeihin uskominen - ja miksei olis ehh hehh hehh - niin mun luonteella ollaan joko 1. rahoitusjohtajia 2. diplomaatteja tai 3. poliitikkoja.  Että siltäpohjalta. Testien mukaan olen myös violetti, saksalainen ja 16-vuotias. Että söikös noi nyt ton ensmäisen testin uskottavuuden? Ei kai, mitä mä hullujani puhun....



7 kommenttia:

  1. Handie, heh! Joo, vielä jonain päivänä me itse kukin...... ja ei noi fb testin tulokset oikeestaan ainakaan väärään osunu. Suurperheen äiti kun on vähä kaikenlaista.... välillä analysoi ja ratkoo rahoitushankkeita, diplomaatin tavoin ylläpitää ja selvittelee yksittäisten "valtioiden" , eikun siis lasten, välisiä suhteita... ja poliitikkohan on henkilö joka hoitaa jotakin luottamustehtävää. Voiko nyt juurikaan suurempaa luottamustehtävää olla, kuin omasi!
    Rauhallista viikomloppua koko perheelle ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Marjaana! No todella, meistä äideistä taitaa olla aika moneksi :) Joo siis toi kuvanotto mulla on kyllä alhaisinta mahdollista luokkaa, alkaa jo naurattaan itteenikin, että koska päädyn johonkin netin-surkeimmat-kuvaajat -sivustolle :D Kun on intoa niin paljon ja taitoa niin hyvin vähän :D Ihanaa viikonloppua teillekin kaikille <3

      Poista
  2. Teinien kanssa puhuessa ärsyyntyy aina, mutta onneksi se helpottaa kun ne kasvavat.
    Sitä en ole kyllä ikinä ymmärtänyt, etteivät yritykset oikeasti usko suurperheiden äitien johtamistaitoihin. Nimittäin parempaa johtajakoulua ei ole kuin suurperheen äidin kotivuodet.
    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tuo on kyllä totta, ei tunnu muutaman ihmisen kokoinen projekti enää missään tän jälkeen :D Oikein kivaa viikonloppua sinnekin!

      Poista
  3. :) Nyt mä löysin tänne! -mulla ollut 3-7 ponia pihassa, nyt ei yhtään kun nelonen syntyi niin laitoin kaikki ylläpitoon. Mun toilailuja ja perheen arkea löytyy blogistani Landemutsi ***
    Hauskaa löytää muitakin isonperheen arjesta kertovia blogeja! T.MarjoKoo (neljän tytön äiti)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heissan, joo - ymmärrän, niitä ei kyllä kaikkea kerkee eikä kykene! :D Ja samoin, käyn kyläilyllä!

      Poista
  4. "kuunteletsää?" teinien kans ei aina tiiä ollako vai ei?

    VastaaPoista