sunnuntai 12. lokakuuta 2014

Ooh tätä arkea

Viimepäivien kuvasatoa, oikeesti todellista elämää, ilman kuvankäsittelyjä tai kodinstailauksia *tirsk* :
 Poeka saunoo, eikun siivoo. Nuorimmainen tykkää hurutella imurilla, heti sen jälkeen kun minä olen ensin tietysti esi-imuroinut (vrt esipesu). Kova poika lakaisemaan myös, varsinkin aina sitä kohtaa missä joku muu sattuu just sillä hetkellä olemaan. Kukaanhan EI huomannut kauniisti retkottavia verhoja tuolla taustalla? Pikkasen on vissiin noi systeemit tarkoitettu vain paikoillaan ikkunoissa roikkuviksi - ei oikeasti auki-ja -kasaan-vedettäviksi hela tiden *o-ou*.
 Nää nyt vaan on niin ihanat, toi punapaitainen kyllä superihana. Ja ne on myös kaverit. Ja toisella niistä on uudet pitkät kalsaritkin jalassa! (Taustalla näkyy pöydän päällä peilinreunaa, en ole ihan varma ripustuspaikasta, niin varmmuuden vuoksi se oottelee siinä. Since huhtikuu 2014...)
 Sata pistettä sille, joka keksii mitä tässä tehdään? (paitsi leikitään laatikolla)

Mun uusimmat kirpparilöytöni! Kuva on surkea, mutta ainahan ne on täällä mun blogissa. Pojaat leikki koko eilisehtoon näillä junaa ja autoa (aka linja-autoa, jossa istutaan peräkkäin ja huudellaan kuskille kaasujalan puutteesta).  Nuorimmainen oppi kiipeilemään näiden avulla pöydille. En aio silti viedä näitä varastoon (vielä)! Ne on ihanat! Ja kakstoista euroa, vaan.

3 kommenttia:

  1. Kateeks käy tuo tilan määrä.

    Ja ne pitkät kalsarit, vissiin vähän väsy, kun kissalta niitä etsin.

    VastaaPoista
  2. Hiih, kerran jo sulle vastasin mutta eipä näy mun kommenttis missään :) Juu että pikkasen väsy, oih! Tilan määrään oon tyytyväinen itsekin, nyt kun se on tässä. Sen toteutumista ootellessa meni herne nekkuun kun ei edes astiat mahtuneet kaappeihin ja sitärataa...

    VastaaPoista
  3. ihana löytö,kerrassaan :) ihanat maisemat teijän ikkunasta...

    VastaaPoista